Ana içeriğe atla

Sezen Aksu - Belalım ( yanarım sözleri) sözler

BELALIM ( YANARIM ) SEZEN AKSU







Uçurum uçurum gözlerine baktığım sensin Prangalarca boynuma takığım sensin Dağ gülleri gibi gibi hasret çektiğim Her gece uyku diye yattığım sensin  Yanarım, yanarım tutuşur yanarım kavurur ateşim seni de beni de belalım  Gün değmemiş ormanlarda yittiğim sensin Ömrüme ömür diye kattığım sensin Deli deli boranlarda aç denizlerde Teninin tuzunu canım tattığım sensin Yanarım, yanarım tutuşur yanarım kavurur ateşim seni de beni de belalım  Damga damga göğsüme vurduğum sensin Öfke dolu şehirlerde bulduğum sensin Yer nerede gök nerede ben neredeyim Diye diye sınırlara geldiğim sensin  Yanarım, yanarım tutuşur yanarım kavurur ateşim seni de beni de belalım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Şarkı sözleri / yemen türküsü

                      Yemen Türküsü Havada bulut yok bu ne dumandır Mahlede ölü yok bu ne figandır Şu Yemen elleri ne yamandır Ah o yemendir gülü çimendir Giden gelmiyor acep nedendir Burası Huş’tur yolu yokuştur Giden gelmiyor acep ne iştir Kışlanın önünde redif sesi var Bakın çantasında acep nesi var Bir çift kundurayla bir de fesi var Ah o yemendir gülü çimendir Giden gelmiyor acep nedendir Burası Huş’tur yolu yokuştur Giden gelmiyor acep ne iştir..

şarkı sözleri / Emanetine sahibim Atam

                 Emanetine sahibim Atam  SÖNMEYEN BİR GÜNEŞSİN YURDUMUN ÜSTÜNDE ATAM AYDINLIK YOLUN SONSUZA KADAR DAMARLARDA KANLA AKAR İLKELER BANA ÖZGÜRLÜK KADAR EMANETİN OLDU ATAM  EĞİLMEZDİM DİK BAŞIMLA GÖNÜL VERDİM HÜRRİYETE TÜRKE YARAŞAN GÜCÜMLE BAĞLIYIM CUMHURİYETE AYDINLIK YOLUN SONSUZA KADAR DAMARLARDA KANLA AKAR İLKELER BANA ÖZGÜRLÜK KADAR EMANETİN OLDU ATAM.  SÖNMEYEN BİR GÜNEŞSİN YURDUMUN ÜSTÜNDE ATAM AYDINLIK YOLUN SONSUZA KADAR DAMARLARDA KANLA AKAR İLKELER BANA ÖZGÜRLÜK KADAR EMANETİN OLDU ATAM  EĞİLMEZDİM DİK BAŞIMLA GÖNÜL VERDİM HÜRRİYETE TÜRKE YARAŞAN GÜCÜMLE BAĞLIYIM CUMHURİYETE AYDINLIK YOLUN SONSUZA KADAR DAMARLARDA KANLA AKAR İLKELER BANA ÖZGÜRLÜK KADAR EMANETİN OLDU ATAM  .....